fbpx

Schrijfcoach gezocht?

Als schrijfcoach help ik je om sterke, overtuigende teksten te schrijven, zodat je moeiteloos je ideale klanten aantrekt.

Ik leer je niet alleen wat je moet schrijven en hoe je moet schrijven (de skills). Ik help je ook in te zien wat jou tegenhoudt om betere teksten te schrijven. Vaak sta je jezelf in de weg en dat doorbreken levert je nog véél meer op!

Voor ambitieuze, bewuste ondernemers, zoals coaches, trainers, adviseurs, dienstverleners en andere experts, die vanuit hun hart of intuïtie werken…

 

Copywriting From Your Heart & Soul:

Leer next level copywriting van een schrijfcoach waarmee je écht verder komt

 

Ga verder dan de traditionele technieken en verbind je op zielsniveau met je droomklanten

 

Kijk eens snel of dit voor jou geldt:

  • Ben je ook zo klaar met de traditionele marketing en copywriting en ben je op zoek naar een andere manier om je ideale klanten te werven?
  • Heb je al van alles geprobeerd, maar lukt het je nog steeds niet om goede wervende teksten te schrijven, waarmee je genoeg droomklanten werft?
  • En wil je zelf beter leren schrijven en de skills leren om jouw droomklanten te werven, zodat je daar de rest van je leven profijt van hebt?

Zo ja, dan kan ik je helpen…

Een droom of werkelijkheid?

Stel je eens voor dat je moeiteloos al je teksten schrijft. Dat de inspiratie door je heen stroomt en je in korte tijd geweldige wervende teksten schrijft. Teksten waarmee je jouw droomklanten zo hard raakt, dat ze direct de telefoon grijpen en je opbellen…

Stel je eens voor dat je voor altijd kon schrijven vanuit een heerlijke flow, zodat het vanzelf gaat en alle puzzelstukjes magisch op een rijtje vallen, zonder dat jij je hoofd erop hoeft te breken.

En stel je eens voor dat die teksten ook nog eens als een trein werken en je non-stop met je droomklanten verbinden, zodat jij jouw missie kan leven en een gigantische impact maakt.

…hoe heerlijk zou dat zijn?

Misschien denk je dat het niet kan, maar ik ben hier om je te vertellen dat het mogelijk is. Lees verder, dan leg ik het uit.

 

Schrijfcoaching:
Schrijf vanuit je hart en ziel overtuigende teksten waarmee je daadwerkelijk je droomklanten werft

Welkom bij Copywriting From Your Heart & Soul: hét schrijfcoaching traject waarin je leert om vanuit je hart en ziel wervende teksten te schrijven, zodat je écht verder komt en nu eindelijk weet wat je moet doen om je droomklanten te werven.

En dat ook nog eens vanuit een heerlijke flow, zonder echt te hoeven nadenken.

Allemaal mogelijk als je leert schrijven vanuit je hart en ziel, in plaats van je hoofd. Dé manier om je op een diep niveau met je droomklanten te verbinden, zodat je ze écht raakt.

Hier gaat het ook niet langer om verkopen, maar om je klant zo goed mogelijk helpen. En hier is daarom ook geen plaats meer voor die vreselijke, manipulatieve copywriting uit het verleden.

Je leert wat voor jou écht werkt. En dat gaat veel verder dan een aantal schrijftechnieken en formules. Het draait uiteindelijk allemaal om jou…

 

Het Copywriting From Your Heart & Soul schrijfcoaching traject is iets voor jou als:

Je veel teksten zelf schrijft (of gaat schrijven). En je eigenlijk vrij goed schrijft. Je hebt al wat e-boeken of blogs met tips over copywriting gelezen. Misschien heb je zelfs al een schrijfcursus gevolgd of schrijfcoaching gehad…

Toch knaagt er nog iets aan je. Je ziet nog niet het resultaat dat je had willen zien. En je vraagt je geregeld af of je teksten eigenlijk wel goed genoeg zijn.

Maar ja, zelf is het lastig om te zien wat je kunt verbeteren. Wat gaat er nou eigenlijk mis? Je schrijft toch al redelijk goed?

Geloof me, het ligt niet aan jou. Je hebt alleen de traditionele copywriting geleerd. En die aanpak werkt voor jou niet.

 

Waarom de traditionele aanpak vaak niet werkt

De meeste copywriters focussen zich op de traditionele formules, methodes en technieken.Ze leren je wat je moet schrijven en hoe je dat doet.

Ja, je hebt dit nodig. Maar om succes te boeken is het niet genoeg.

Als jij een bewuste ondernemer bent. Een ondernemer met een missie. Een intuïtieve ondernemer…

…dan werkt die traditionele aanpak vaak niet (of niet volledig). Waardoor je uiteindelijk weinig resultaat ziet.

Misschien herken je het. Je doet mee aan een bepaalde cursus die je resultaten gaat brengen, omdat de aanpak “bewezen” is. Maar achteraf blijkt dat je er weinig mee opschiet.

Of je leert allerlei technieken en formules, om dan te merken dat het niet lijkt te werken.

Je probeert van alles, zonder echt resultaat te boeken. Erg frustrerend.

Je vraagt je af of het aan jou ligt. Want die technieken horen toch te werken? En dat is ook zo. Ze hóren ook te werken. Maar je hebt meer nodig dan dat.

Dit is hoe het werkt…

Als jij het gevoel hebt dat je met je werk écht een missie hebt. Dat je iets te doen hebt waarmee jij de wereld een stukje beter maakt. En je dus echt vanuit je hart werkt.

Dan kom je er niet met enkel de traditionele technieken.

Je hebt een nieuwe aanpak nodig. Een aanpak die past bij ondernemen vanuit je hart, vanuit je ziel, vanuit je zijn…

Zo’n aanpak richt zich nooit alleen op wát je moet doen en hóe je dat doet (de traditionele copywriting).

Want dat kun je allemaal nog zo goed weten en leren, het werkt simpelweg niet als je niet verder de diepte in gaat.

Als jij je op een diep niveau met je klanten wilt verbinden en niet alleen je ideale klanten wilt aantrekken, maar zelfs je zielsklanten…

  • De klanten die écht bij jou passen.
  • De klanten die jij hoort te helpen.
  • De klanten die op zoek zijn naar jou.
  • De klanten die jou nodig hebben om te groeien en zich verder te ontwikkelen.
  • De klanten met wie je echt volledig voor je missie kan gaan en eindelijk dat gevoel hebt van “ja, dit is het, nu zit ik écht in de flow”.

Dan zul je dus ook veel dieper moeten gaan dan de traditionele shit. Want de traditionele copywriting werkt vanuit het hoofd. En jij werkt vanuit je hart of ziel.

Bovendien is de traditionele copywriting gebaseerd op angst en schaarste.

Daarmee werf je natuurlijk nooit je droomklanten. Je wilt juist een positieve bijdrage leveren en werken vanuit liefde en overvloed.

No worries, ik ga je daarbij helpen…

 

Dit zijn de oorzaken waarom goede wervende teksten schrijven niet lukt

In de praktijk zijn er 3 oorzaken waarom het niet wilt lukken.

  1. Je mist nog een aantal belangrijke praktische skills die je helpen om overtuigende teksten te schrijven. Dit zijn traditionele technieken die wél werken als ze juist inzet.
  2. Je hebt belemmerende overtuigingen die je tegenhouden om écht te laten zien wie jij bent en wat je voor je droomklanten kunt betekenen (vaak zie je dat zelf niet).
  3. Je mist de juiste skills om verder de diepte in te gaan en teksten te schrijven die recht uit je hart komen, zodat jij je op een diep niveau met je klanten verbindt.

Punt 1, daar kunnen alle goede copywriters je mee helpen. Maar je weet nu dat dit niet genoeg is…

Je zult enerzijds je belemmerende overtuigingen moeten doorbreken. En anderzijds moet je de next level copywriting skills leren die bij jou passen en je écht verder brengen.

Dat is precies wat je bij de meeste copywriters juist niet leert. Zij leren je alleen de tips en trucs. Zij leren je copywriting uit het hoofd. Maar gaan niet de diepte in…

(Overigens niet omdat ze het niet willen of kunnen hoor. Ze weten echter niet beter, omdat niemand ze dit ooit geleerd heeft.)

 

Doorbreek je belemmerende overtuigingen die je tegenhouden om geweldige teksten te schrijven

Als je al vrij goed schrijft en misschien zelfs een aantal traditionele technieken kent, maar je boekt niet de resultaten die je zoekt…

Dan is het doorbreken van je belemmerende overtuigingen, waar het écht om draait.

Want dat is wat jou blokkeert om concrete resultaten te zien. En je kunt nog zo’n goede copywriter of schrijver zijn. Als je niet weet hoe je daarmee om moet gaan, dan kom je gewoon niet vooruit.

Dat betekent dus ook dat niet iedere copywriter jou goed kan leren schrijven. Als zij niet zien waar jij jezelf tegenhoudt en ze je dus ook niet op dat gebied kunnen coachen, dan kom je niet vooruit.

Nogmaals: échte copywriting gaat een stuk verder dan een aantal technieken en formules.

“Leuk Joris, maar waarom zou jij me dan wel kunnen helpen?”

Goede vraag.

Je kunt belemmerende overtuigingen pas spotten als je inzicht hebt in hoe het bij jezelf werkt.

Kijk, ik kan zonder op te scheppen zeggen dat ik écht een goede copywriter ben. Ik ken alle trucjes uit het boekje en qua skills heb ik alles om goede, overtuigende teksten te schrijven.

Toch lukte het me niet altijd om voldoende droomklanten te werven. 🙁

Ja, ik had er genoeg om van rond te komen, maar niet genoeg om écht gelukkig mee te zijn. Niet genoeg om een constante stroom droomklanten aan te trekken en te baden in het geld…

En begrijp me niet verkeerd, het draait echt niet alleen om het geld.

Minder droomklanten betekent dat je minder impact maakt. Je haalt niet het maximale uit jezelf. En dat is zonde. Voor jou én je klanten. Zij hebben jou nodig om verder te groeien. En jij voelt je nooit helemaal in je element als je niet met hen werkt.

Anyway…

Ik begreep niet waar het aan lag. Hoe kan het nou dat ik als copywriter nog niet voldoende droomklanten werf?

En dus ging ik twijfelen.

Ook al wist ik dat ik goede teksten schreef, toch bleef ik vaak sleutelen en pielen aan teksten, zonder enig resultaat…

Totdat ik erachter kwam dat dit met een belemmerende overtuiging van mezelf te maken had, waar ik overigens mede door coaching achter ben gekomen.

En die belemmerende overtuiging was voor mij: “ik ben niet goed genoeg” en daaruit voortvloeiend “ik heb niet genoeg droomklanten.”

Als je een beetje van psychologie begrijpt, dan snap je vast dat je met zo’n overtuiging dan ook geen teksten schrijft die écht goed genoeg zijn. Teksten waarmee je juist wél genoeg droomklanten werft.

Want zo’n overtuiging beïnvloedt alles wat je doet. Je komt die overtuiging dus ook op andere stukken tegen. Bijvoorbeeld in je marketing.

Door zo’n belemmerende overtuiging zie je niet de resultaten die je wilt zien.

Omdat je onzeker bent. Bang. En die angst en onzekerheid weerhouden je om overtuigende teksten te schrijven die wél werken.

Ze weerhouden je om teksten te schrijven waarmee jij je echt op een diep niveau met je zielsklanten verbindt…

Grote kans dat jij een soortgelijke belemmering hebt, ook al uit het zich anders. Vaak heeft het wel iets met “niet goed genoeg” te maken.

Misschien geloof jij diep van binnen dat je “niet genoeg” skills hebt om je klanten goed te coachen. Je vraagt je bijvoorbeeld af: “wie ben ik om…”

Of je bent diep van binnen ervan overtuigd (net als ik was) dat je niet genoeg droomklanten kan werven. En dan werf je dus ook niet genoeg droomklanten.

Als je zo’n belemmerende overtuiging hebt, dan stralen je teksten dat uit. Het probleem is alleen dat jij dat niet ziet.

Je kunt dan nog zoveel copywriting tips en tricks er tegenaan gooien, het zal er niet op verbeteren. Want je potentiële klanten pikken dat onbewust op.

Daarom is het ontzettend belangrijk dat je een schrijfcoach vindt die jou ook op dat vlak kan helpen. Gelukkig heb je die nu gevonden.

Ik ga je helpen om verder te gaan dan de traditionele technieken. Om je belemmerende overtuigingen te doorbreken, zodat jij je op een diep niveau met je droomklanten kan verbinden.

En ik help je vaardigheden te leren waar je de rest van je leven profijt van hebt.

 

Wat bereik je concreet?

Er zijn voldoende goede copywriters in Nederland en daarbuiten, maar zij leren jou over het algemeen alleen de traditionele copywriting.

Ze leren je hoe je moet verkopen volgens de regeltjes, maar ze leren je niet hoe jij je op een diep niveau met je klanten verbindt. Ze leren je niet om in jezelf te kijken en vanuit je hart krachtige teksten te schrijven waarmee je jouw droomklanten diep in hun ziel raakt.

Het gaat in next level copywriting ook niet meer om verkopen (al levert het wel geld op).

Het gaat om helpen. Je klanten op een diep, onbewust niveau raken, waardoor ze zich letterlijk als een magneet tot je aangetrokken voelen. Zodat jij ze kan helpen om verder te komen.

Als je dat eenmaal onder de knie hebt, schrijf je moeiteloos wervende teksten.

Wat kun je allemaal verwachten?

  • Je leert je belemmerende overtuigingen te doorbreken, zodat je vol zelfvertrouwen kunt laten zien wie je bent en wat jij te bieden hebt.
  • Je leert vanuit de juiste energie te schrijven, zodat je ook echt jouw droomklanten aantrekt (en op haast magische wijze teksten schrijft).
  • Je leert hoe je traditionele copywriting formules op de juiste manier toepast (yes, alle ‘oude’ kennis is nog steeds handig, je moet er gewoon op de juiste manier mee omgaan).
  • Je leert alles te verankeren, zodat je het nooit meer verleerd en er altijd profijt van hebt.
  • Je leert je droomklanten op een liefdevolle manier aan te trekken (logisch ook, want alleen liefde verbindt).
  • Je leert vanuit flow te schrijven, zodat het schrijven makkelijk en automatisch gaat en je niet hoeft te worstelen om je woorden op papier te krijgen.
  • Je leert krachtige love-based copywriting technieken, waarmee je niet alleen je ideale klanten in overvloed aantrekt, maar ook nog eens bijdraagt aan een wereld die minder door angst geregeerd wordt.

Maar wacht eens even. Dit zijn maar een páár resultaten, want…

 

Terwijl je dit alles leert, schrijf je ook nog eens teksten die je klanten en centen opleveren

Je schrijft tijdens het hele traject teksten die werken. Geweldige webteksten, een weggever, e-mails, blogberichten, etc. Wat je maar nodig hebt…

We kijken samen naar iedere tekst en maken hem nog sterker. Die tekst kun je dan direct gebruiken. Ik leer je om beter te schrijven en pas hier en daar ook dingen voor je aan. Je hebt dus altijd een professionele copywriter aan je zij. Zo wordt iedere tekst een succes.

Naast alle next level copywriting skills, help ik je ook met de traditionele skills. Dus het wat en hoe. Samen genomen is dit het meest complete en praktische copywriting schrijfcoaching programma dat je maar kunt bedenken. Ik heb zoiets nog niet gezien.

En weet je…

Je schrijft niet alleen beter, je hele business wordt er beter van.

Uiteindelijk gaat het niet alleen om schrijven. Je leert om op een andere manier naar de wereld te kijken. Om anders met je business en je klanten om te gaan. En dat levert uiteindelijk nog veel meer vruchten op…

  • Je haalt het maximale uit jezelf.
  • Je bouwt een bedrijf waar je echt gelukkig van wordt.
  • Je maakt een enorme impact op je droomklanten.
  • Je bent een inspiratie voor mensen om je heen.
  • Je maakt de wereld een stukje beter.

 

Een voorbeeld van wat je nog meer leert

Ik heb een aantal unusual tricks voor je om je te helpen beter te schrijven. Maar dat betekent dat je wel een open mind nodig hebt. Ik ga je bijvoorbeeld leren om vanuit de juiste energie te schrijven. Juist ja, energie.

Dat klinkt misschien een beetje zweverig, maar is het eigenlijk helemaal niet. In de praktijk betekent het dat jij je echt helemaal in je ideale klant gaat verplaatsen. En dat je een hoop liefde voor je ideale klant gaat voelen.

Je wilt je ideale klant écht zo goed mogelijk helpen. Als je dat diep van binnen voelt, dan schrijf je automatisch betere teksten. (Om dat te bereiken, moet je trouwens ook door je belemmeringen heen – alles hangt met elkaar samen).

Hier hoort ook een aanbod bij waar jij verliefd op bent. Een aanbod waarvan jij weet dat het je klanten super ver gaat brengen. Dat het je klanten écht onwijs ver vooruit helpt. En ja, ook daar moet je dan ook écht 100% achterstaan…

Je kunt geen aanbod in elkaar knutselen om snel even wat te verdienen. Zo werkt het niet. Je wilt voor maximale impact gaan.

Het kan dus ook heel goed voorkomen dat je er tijdens het traject achterkomt dat je aanbod niet goed meer bij je past. In dat geval help ik je natuurlijk ook om het juiste aanbod te ‘vinden’.

Hoe klinkt dit voor jou?

Als jij hier niets bij voelt of het onzin vindt, dan kun je beter een andere schrijfcoach zoeken. Maar als jij denkt, “cool, dat klinkt aantrekkelijk,” dan kan ik veel betekenen voor jou.

 

Hoe ik je help als schrijfcoach?

Als ik als schrijfcoach jouw teksten lees, weet ik vaak al direct de vinger op de zere plek te leggen. En zo niet, dan kom ik daar in een aantal gesprekken wel achter.

Het is daarom goed mogelijk dat je al snel een doorbraak realiseert. Dat is ook de reden dat ik het eenmalige pakket met 3 teksten durf aan te bieden. De vraag is alleen, kun je het jezelf compleet eigen maken? Vaak lukt dat niet in zo’n kort tijdsbestek.

Om een blijvende doorbraak te realiseren en écht een goede copywriter te worden, zodat je de rest van je leven sterke, overtuigende teksten schrijft, heb je het meeste baat bij een langer traject.

Dat is makkelijk te verklaren aan de hand van psychologie. Zo is het algemeen bekend dat het zo’n 60 dagen of meer duurt om je een nieuwe gewoonte eigen te maken. Maar als je het eenmaal hebt aangeleerd, blijf je daar de rest van je leven de vruchten van plukken.

Voor welke optie je ook kiest. Wat ik jou kan beloven: ik ga je liefdevol coachen, zodat jij op je eigen tempo beter leert schrijven én je belemmerende overtuigingen doorbreekt.

Maar verwacht niet van me dat het altijd leuk gaat zijn.

Belemmerende overtuigingen doen soms pijn. En ik ga je daar 100% mee confronteren, omdat ik je vooruit wil helpen. Je zult dat stuk moeten helen als je een doorbraak wilt realiseren.

En dat begint met inzicht. Dat inzicht kan best eens als een donderslag aankomen. Maar als je een belemmerende overtuiging eenmaal doorbreekt, ohhh, dan is de overwinning zó fijn.

Vaak lopen we liever weg voor onze belemmeringen, maar als jij iemand bent die door wilt groeien en resultaat wilt boeken, dan ben ik er voor je. Als je een doorbraak maakt, ervaar je vaak al snel resultaat.

Toch wil ik je nog even waarschuwen. Verwacht niet meteen denderende resultaten. Maar na verloop van tijd haal je jouw inzet er zeker 10x uit.

Dát is mijn uitgangspunt en belofte aan je.

 

FAQ

Waarom zou ik geen gewone coach nemen? Die kunnen me toch ook helpen met belemmerende overtuigingen?

Klopt, dat kan. Schrijfcoaching heeft zin als jij beter wilt leren schrijven én je belemmeringen wilt doorbreken.

Bovendien is het een leuke, praktische manier om met je teksten en belemmeringen aan de slag te gaan.

‘Normale’ coaching voelt vaak goed en je merkt zelf ook wel dat je écht verder komt. Maar nu heb je dus ook iets tastbaars dat je direct kunt gebruiken: teksten voor op je website, blog, e-mails, etc.

Daarnaast zul je merken dat je ook op andere vlakken vooruit gaat. Als je eenmaal je belemmeringen hebt doorbroken, dan heb je daar op meerdere gebieden profijt van. Zelfs als het niets met je business te maken heeft.

Hoe ziet een schrijfcoaching traject eruit?

Als jij enorme stappen wilt nemen, dan heb je het meeste baat bij 1-op-1 begeleiding. Daarom heb ik een eenmalig pakket en twee intensieve trajecten waarmee je echt super ver gaat komen. Zo ver zelfs dat jij je een échte copywriter mag noemen.

Daar heb jij je leven lang profijt van.

De investering lijkt misschien hoog, maar denk er eens goed over na. Als jij een goed high-end aanbod hebt, dan heb je de prijs er al uit als je een paar klanten extra binnenhaalt. En dat gaat jou 100% lukken als je met mij een traject aangaat.

Voordat je teksten kan schrijven waarmee je jouw droomklanten op zielsniveau raakt, moet je eerst een aantal zaken helder hebben. Je ‘why’ en missie: waarom je doet wat je doet. Je droomklant: voor wie je dat doet. En tenslotte inzicht in jouw eigen pijnpunten en belemmerende overtuigingen. Deze 3 punten hangen nauw met elkaar samen.

Ik help je dit allemaal te ontdekken. Of scherp te stellen als je er al een beeld van hebt (het kan nooit kwaad om te sparren, toch?). Hoe dan ook, ik help je nieuwe inzichten te verwerven op deze vlakken. Dat alleen al is goud waard en gaat je ongelofelijk helpen in je business.

In de praktijk ziet het er zo uit:

  1. We doen een intakegesprek.
  2. Aan de hand van dat intakegesprek maken we een planning. Aan welke teksten gaan we eerst werken? Vaak wil je eerst je website teksten aanpassen en helemaal goed hebben. Daarna kun je verder met blogs, e-mails of een weggever.
  3. Na het intakegesprek krijg je opdrachten mee.
  4. We werken eerst samen aan die opdrachten, zodat je ‘why’ en missie helder is, je ‘who’ / ideale klant en je inzicht in jouw eigen pijnpunten en belemmerende overtuigingen hebt.
  5. Zijn we klaar met je opdrachten, dan gaan we werken aan je eerste tekst.
  6. Je krijgt iedere week schriftelijke feedback op je teksten.
  7. Je krijgt iedere week een coachingsgesprek om je verder te helpen.

Is dit een salespage of verkooppagina?

Ja, dit is een salespage. Maar voelt het voor jou alsof ik je iets wil verkopen? Door je strot wil duwen? Of voelt het alsof ik je oprecht wil helpen, oprecht verder wil brengen…

Want dát is uiteindelijk waar echt goede copywriting om draait. Je laat je potentiële klanten zien hoe jij ze kunt helpen.

En als je lezers dat voelen en voor zich zien hoe jij ze gaat helpen, wat voor geweldige transformatie hen te wachten staat, dan worden ze écht super enthousiast.

Dus als jij nu net zo enthousiast bent als ik, plan dan eens een gratis strategiegesprek met me in. Dan kijken we samen of ik je verder kan helpen, of we bij elkaar passen en of we erin geloven dat jij geweldige resultaten gaat bereiken.

Kies jouw coachingspakket

Snel betere teksten

497

  • Intakegesprek
  • 3x feedbackgesprek
  • 3x schriftelijke feedback
  • Eindredactie op iedere tekst
  • Maximaal 3 teksten
  • Bonus: bepaal je ideale klant