3 hardnekkige manifestatie mythes
3 toxische manifestatie mythes ontkracht In dit artikel ontkracht ik 3 hardnekkige manifestatie mythes. Ik ben het namelijk beu om steeds dezelfde onzin over manifesteren te horen. Manifesteren is moeiteloos. Je kunt alles manifesteren wat je wil. Je verlangens zijn […]
Hoe manifesteren werkelijk werkt [3×3 geheime tips]
Hoe manifesteren werkelijk werkt [3x3 geheime tips] Manifesteren, iedereen lijkt er tegenwoordig wel mee bezig te zijn. Er zijn inmiddels duizenden coaches die jou helpen te manifesteren wat je wilt. Er zijn ook duizenden boeken en cursussen waarin je er […]
Klanten werven als energetisch therapeut
Online klanten werven als energetisch therapeut Een bloem trekt op natuurlijke wijze bijen aan. Jij kan dat ook met klanten! Ben jij energetisch therapeut, coach, healer of een andere bewuste, intuïtieve ondernemer? Super! De wereld heeft jou hard nodig. Spiritualiteit […]
De wet van aantrekkingskracht: niet alles kan!
De schaduwzijde van de wet van aantrekkingskracht Je kunt niet alles krijgen wat je wilt. De wet van aantrekkingskracht bestaat. Dat is een feit. Je trekt met jouw gedachten, emoties en energie dingen in je leven aan die op dezelfde […]
Zielsmissie [ontdekken & ondernemen]
Ondernemen vanuit je zielsmissie en levensmissie Hoe kun je jouw zielsmissie ontdekken en van daaruit ondernemen? Dit is vandaag de dag een hot topic. Veel mensen voelen diep van binnen dat ze een zielsmissie of levensmissie hebben en willen hieraan […]
Online zichtbaarheid vergroten
Online zichtbaarheid vergroten: het gaat niet over jou! Veel ondernemers struggelen met hun online zichtbaarheid vergroten. En ik snap het. Je moet jezelf laten zien, aanwezig zijn, het ligt soms uit je comfortzone, het voelt als moeten... Genoeg excuses om […]
Spirituele Marketing: 10 uitgangspunten
Spirituele marketing: 10 uitgangspunten [manifest] Manifest Spirituele Marketing Marketing is een van de instrumenten die de wereld veel schade heeft toegebracht. Schade aan mens, dier en milieu. Denk aan marketing puur en alleen voor eigen gewin. Zonder te kijken naar […]
De stemmetjes in mijn hoofd zijn stil
De stemmetjes in mijn hoofd zijn eindelijk stil Ik heb ze het zwijgen opgelegd. Ik volg nu 100% mijn intuïtie. Waar het me precies heenleidt, weet ik niet. Ik weet alleen steeds de volgende stap. Alsof je door een dikke […]
Wat is overvloed en hoe creëer je het?
Wat is overvloed en hoe creëer je het? Overvloed creëren willen we allemaal. Jij ook, toch? Maar wat is overvloed eigenlijk? Dankzij een videoserie van Eckhart Tolle heb ik er weer iets nieuws over geleerd. In dit artikel deel ik […]
Law of attraction: ego- vs zielsverlangens
Law of attraction: ego- vs zielsverlangens Als je naar sommige law of attraction goeroes luistert, lijkt het soms alsof je alles kunt manifesteren wat je begeert. Je hoort geregeld dat alle verlangens te realiseren zijn. Dat klinkt leuk en aardig, […]
Vibratie, frequentie, trilling
Vibratie, frequentie, trilling: alles wat moet je weten In de spirituele wereld hoor je geregeld woorden zoals vibratie, trilling en frequentie. Maar wat betekenen ze nou eigenlijk? En wat is het verhogen van je vibratie? Ontdek het in dit artikel. […]
Kernwaarden? Ontdek liever je zielswaarden
Kernwaarden? Ontdek liever je zielswaarden Kernwaarden. Ze worden vaak in één adem genoemd met je missie en visie. Kernwaarden geven aan wat een mens of bedrijf écht belangrijk vindt. Het is ontzettend handig om je kernwaarden te kennen. Zeker als […]
Hoe je met een kennismakingsgesprek klanten werft
Trek meer klanten aan met een krachtig kennismakingsgesprek Dit is een gastblog van Marcel Heinkens over het houden van een krachtig kennismakingsgesprek. Marcel is een coach. En niet zomaar een coach. Hij is een coach voor coaches. Met zijn 1-op-1 […]
Klantpersona: waarom heb je er 1 nodig?
Waarom je een klantpersona nodig hebt Een klantpersona is een fictieve omschrijving van jouw ideale klant. Je geeft kort en krachtig weer wie je droomklant is, waar je klant mee worstelt en wat je klant verlangt. Dankzij je klantpersona weet […]
Authentiek zijn in je content en marketing
Hoe kun je authentiek zijn in je content en marketing? Laten we het eens over authentiek zijn hebben. Over authentiek zijn als mens en ondernemer. En over authenticiteit in je marketing en content. Maar eerst wil ik even eerlijk met […]
Schrijf in 5 stappen een geweldige ‘over mij’ of ‘over ons’ pagina
Schrijf in 5 stappen een geweldige ‘over mij’ of ‘over ons’ pagina [+voorbeelden] Je ‘over mij’ of ‘over ons’ pagina is een van de belangrijkste pagina’s van je website. Na je homepage is het vaak de meestbezochte pagina. Je wilt […]
Verkooppagina/verkooptekst [voorbeelden & tips]
Schrijf in 10 stappen een pakkende verkooppagina of verkooptekst [voorbeelden & tips] Ga je een verkooptekst of verkooppagina schrijven? Volg dan dit stappenplan voor een overtuigende opbouw. Voor een goed resultaat is het namelijk ontzettend belangrijk om te weten wat […]
AIDA-model [voorbeelden & uitleg]
Schrijf verleidelijke teksten met het AIDA-model [voorbeelden & uitleg] Het AIDA-model is een beroemde copywriting-formule die je helpt om overtuigende, wervende content te creëren. Het werkt geweldig voor promotie- en verkoopteksten. Maar je kunt AIDA ook gebruiken voor andere content, […]
Wervende teksten schrijven: 3 eerlijke tips
3 tips voor wervende teksten zonder nare verkooptrucs Veel ondernemers hebben moeite met wervende teksten schrijven. Soms omdat ze niet te commercieel willen overkomen. Toch is verkopen belangrijk. Of je het nu wilt of niet. Zonder klanten kun je ook […]
Webteksten schrijven: 11 snelle tips
11 snelle tips om wervende webteksten te schrijven Wil je overtuigende webteksten schrijven? Je hebt kilo’s koffie op en uiteindelijk staat je website. Of je moet hem nog (laten) bouwen. Maakt niet uit. Je hebt sowieso sterke webteksten nodig. Dan […]
10 tips voor een high vibe ochtendritueel
10 tips voor een high vibe ochtendritueel Heb jij al een ochtendritueel dat écht fijn voelt? Of doe je maar wat? Je kent het vast wel, die dagen waarmee je met een verkeerd been uit bed stapt. Opeens lijkt alles […]
Oordelen over anderen? Loslaten!
Oordelen over anderen? Loslaten! Ik heb de laatste tijd een hoop oordelen over anderen. De kapper is ‘een idioot’ omdat hij mijn haar te kort knipt. Andere weggebruikers rijden als debielen (ja, toch?). Iemand op Instagram is een aandachtstrekker. En […]
Homepage website schrijven? Volg deze 7 stappen
Schrijf in 7 stappen een overtuigende homepage voor je website Benieuwd hoe je een goede tekst voor de homepage van je website schrijft? Zo ja, dan kan ik je helpen. Als copywriter heb ik inmiddels vele overtuigende homepagina’s […]
Bepalen missie en visie [voorbeelden & tips]
Hoe bepaal je een sterke missie en visie? [voorbeelden & tips] Je missie en visie zijn een belangrijk onderdeel van je ‘why’, waarom je onderneemt. En zoals je wellicht weet, is je waarom - zeker vandaag de dag - […]
Het vinden van je missie: 5 misverstanden
Het vinden van je missie: 5 misverstanden Dit is een gastblog van Mieke Lannoey. Mieke helpt zijnsondernemers om meer stroming in zichzelf, het leven en hun missie te ervaren door middel van bewustzijnsgroei, innerlijk bronwerk en het element water. Ondernemers […]
SEO-tekstschrijver gezocht?
SEO-tekstschrijver gezocht? Let op deze 3 punten Ben je op zoek naar een geweldige SEO-tekstschrijver? Iemand die je helpt om zo hoog mogelijk in Google te komen? Slim. Want hoe hoger je in Google komt, hoe meer bezoekers je naar […]
Ikigai model: tips voor goede content
Zo maak je goede content met het ikigai model Wist je dat je geweldige content kan bedenken met het ikigai model? Misschien worstel jij ook well eens met het bedenken van geweldige onderwerpen. Nou, dan sta je er echt niet […]
Website teksten laten schrijven of zelf doen?
Website teksten laten schrijven of zelf doen? Worstel jij als ondernemer met de vraag: ‘website teksten laten schrijven of zelf doen’? Begrijpelijk en je bent echt niet de enige. Zeker als je een bewuste ondernemer bent die graag aan persoonlijke […]
Wat is love-based copywriting?
Wat is love-based copywriting? Love-based copywriting is het schrijven van promotiemateriaal gebaseerd op positieve emoties, waarmee je mensen tot actie aanzet. Een copywriter is in feite een verkoper achter een toetsenbord. En kopen is allereerst een emotioneel proces. Mensen kopen […]
Wat is bewust ondernemen?
Wat is bewust ondernemen? Bewust ondernemen is enerzijds een manier om jezelf te ontwikkelen. Om het leven dat je wilt leiden voor jezelf te creëren. Anderzijds is het een manier om een belangrijke bijdrage aan je klanten te leveren. […]
Bepaal je ideale klant in 3 stappen
Bepaal je ideale klant in 3 stappen Vind je het lastig om online een constante stroom ideale klanten aan te trekken? Of heb je het gevoel dat er meer in zit dan je er nu uithaalt? Kijk eens […]
Succesvol bloggen doe je met écht unieke content
Succesvol bloggen doe je met écht unieke content Ben je een ondernemer en is succesvol bloggen een uitdaging voor je? Ben je benieuwd hoe je ‘t goed kunt aanpakken? Veel ondernemingen beginnen vanwege de vele voordelen van bloggen voor bedrijven gemotiveerd […]
Bloggen voor bedrijven: 21 voordelen + tips
Bloggen voor bedrijven: 21 voordelen + tips Als je weet hoeveel voordelen bloggen voor bedrijven heeft, dan is het een no-brainer om ermee te beginnen of om je skills naar een volgend level te brengen. Ken je de […]
Waarom een zakelijke blog ook in 2019 onmisbaar is [5 redenen]
Waarom een zakelijke blog ook in 2019 onmisbaar is [5 redenen] Ben je benieuwd waarom een zakelijke blog het komende jaar essentieel is voor je online communicatie? Maar twijfel je tegelijkertijd over het nut van een bedrijfsblog? Dan […]
Stuur me een bericht
Zin om te praten over jouw online marketingdoelen? Of heb je vragen? Vul het formulier hieronder in. Je hoort zo spoedig mogelijk van me.