fbpx

Buyer persona: waarom heb je die nodig?

Waarom je een buyer persona nodig hebt Een buyer persona is een fictieve omschrijving van jouw ideale klant. In het Nederlands noemen we het een klantpersona. Je geeft kort en krachtig weer wie die klant is, waar hij mee worstelt […]

Authentiek zijn in je content en marketing

Hoe kun je authentiek zijn in je content en marketing? Laten we het eens over authentiek zijn hebben. Over authentiek zijn als mens en ondernemer. En over authenticiteit in je marketing en content. Maar eerst wil ik even eerlijk met […]

Schrijf in 5 stappen een geweldige ‘over mij’ of ‘over ons’ pagina

Schrijf in 5 stappen een geweldige ‘over mij’ of ‘over ons’ pagina [+voorbeelden] Je ‘over mij’ of ‘over ons’ pagina is een van de belangrijkste pagina’s van je website. Na je homepage is het vaak de meestbezochte pagina. Je wilt […]

Verkooppagina/verkooptekst [voorbeelden & tips]

Schrijf in 10 stappen een pakkende verkooppagina of verkooptekst [voorbeelden & tips] Ga je een verkooptekst of verkooppagina schrijven? Volg dan dit stappenplan voor een overtuigende opbouw. Voor een goed resultaat is het namelijk ontzettend belangrijk om te weten wat […]

AIDA-model [voorbeelden & uitleg]

Schrijf verleidelijke teksten met het AIDA-model [voorbeelden & uitleg] Het AIDA-model is een beroemde copywriting-formule die je helpt om overtuigende, wervende content te creëren. Het werkt geweldig voor promotie- en verkoopteksten. Maar je kunt AIDA ook gebruiken voor andere content, […]

Wervende teksten schrijven: 3 eerlijke tips

3 tips voor wervende teksten zonder nare verkooptrucs Veel ondernemers hebben moeite met wervende teksten schrijven. Soms omdat ze niet te commercieel willen overkomen. Toch is verkopen belangrijk. Of je het nu wilt of niet. Zonder klanten kun je ook […]

Webteksten schrijven: 11 snelle tips

11 snelle tips om wervende webteksten te schrijven Wil je overtuigende webteksten schrijven? Je hebt kilo’s koffie op en uiteindelijk staat je website. Of je moet hem nog (laten) bouwen. Maakt niet uit. Je hebt sowieso sterke webteksten nodig. Dan […]

Homepage schrijven? Volg deze 7 stappen

Schrijf in 7 stappen een overtuigende homepage voor je website     Benieuwd hoe je een goede tekst voor de homepage van je website schrijft? Zo ja, dan kan ik je helpen. Als copywriter heb ik inmiddels vele overtuigende homepagina’s […]

Bepalen missie en visie [voorbeelden & tips]

Hoe bepaal je een sterke missie en visie? [voorbeelden & tips]   Je missie en visie zijn een belangrijk onderdeel van je ‘why’, waarom je onderneemt. En zoals je wellicht weet, is je waarom - zeker vandaag de dag - […]

Het vinden van je missie: 5 misverstanden

Het vinden van je missie: 5 misverstanden Dit is een gastblog van Mieke Lannoey. Mieke helpt zijnsondernemers om meer stroming in zichzelf, het leven en hun missie te ervaren door middel van bewustzijnsgroei, innerlijk bronwerk en het element water. Ondernemers […]

SEO-tekstschrijver gezocht?

SEO-tekstschrijver gezocht? Let op deze 3 punten Ben je op zoek naar een geweldige SEO-tekstschrijver? Iemand die je helpt om zo hoog mogelijk in Google te komen? Slim. Want hoe hoger je in Google komt, hoe meer bezoekers je naar […]

Ikigai model: tips voor goede content

Zo maak je goede content met het ikigai model Wist je dat je geweldige content kan bedenken met het ikigai model? Misschien worstel jij ook well eens met het bedenken van geweldige onderwerpen. Nou, dan sta je er echt niet […]

Website teksten laten schrijven of zelf doen?

Website teksten laten schrijven of zelf doen? Worstel jij als ondernemer met de vraag: ‘website teksten laten schrijven of zelf doen’? Begrijpelijk en je bent echt niet de enige. Zeker als je een bewuste ondernemer bent die graag aan persoonlijke […]

Wat is love-based copywriting?

Wat is love-based copywriting? Love-based copywriting is het schrijven van promotiemateriaal gebaseerd op positieve emoties, waarmee je mensen tot actie aanzet. Een copywriter is in feite een verkoper achter een toetsenbord. En kopen is allereerst een emotioneel proces. Mensen kopen […]

Wat is bewust ondernemen?

Wat is bewust ondernemen?   Bewust ondernemen is enerzijds een manier om jezelf te ontwikkelen. Om het leven dat je wilt leiden voor jezelf te creëren. Anderzijds is het een manier om een belangrijke bijdrage aan je klanten te leveren. […]

Bepaal je ideale klant in 3 stappen

Bepaal je ideale klant in 3 stappen   Vind je het lastig om online een constante stroom ideale klanten aan te trekken? Of heb je het gevoel dat er meer in zit dan je er nu uithaalt?   Kijk eens […]

Succesvol bloggen doe je met écht unieke content

Succesvol bloggen doe je met écht unieke content   Ben je een ondernemer en is succesvol bloggen een uitdaging voor je? Ben je benieuwd hoe je ‘t goed kunt aanpakken? Veel ondernemingen beginnen vanwege de vele voordelen van bloggen voor bedrijven gemotiveerd […]

Bloggen voor bedrijven: 21 voordelen + tips

Bloggen voor bedrijven: 21 voordelen + tips     Als je weet hoeveel voordelen bloggen voor bedrijven heeft, dan is het een no-brainer om ermee te beginnen of om je skills naar een volgend level te brengen. Ken je de […]

Waarom een zakelijke blog ook in 2019 onmisbaar is [5 redenen]

Waarom een zakelijke blog ook in 2019 onmisbaar is [5 redenen]     Ben je benieuwd waarom een zakelijke blog het komende jaar essentieel is voor je online communicatie? Maar twijfel je tegelijkertijd over het nut van een bedrijfsblog? Dan […]