Unieke, aantrekkelijke & overtuigende content voor ondernemers met een missie, die online een constante stroom droomklanten willen aantrekken

Het lijkt ideaal, online je klanten aantrekken. Je ziet het al helemaal voor je. In plaats van achter klanten aanjagen, lok je ze met aantrekkelijke content naar je toe. Dat gaat je vast tijd besparen. Helaas is de werkelijkheid anders:

  • Je vindt het moeilijk om je verhaal onder woorden te brengen.
  • Je bent veel tijd kwijt aan het uitwerken van je teksten.
  • Je weet vaak niet waar je over moet schrijven.
  • Je ervaart het als een last om steeds weer nieuwe content te maken.
  • Je hebt het gevoel dat je content te weinig klanten oplevert.

Je voelt dat het je te veel tijd en energie kost, die je liever in je klanten en de groei van je onderneming steekt.

Unieke, aantrekkelijke & overtuigende content voor ondernemers met een missie, die online een constante stroom droomklanten willen aantrekken

Het lijkt ideaal, online je klanten aantrekken. Je ziet het al helemaal voor je. In plaats van achter klanten aanjagen, lok je ze met aantrekkelijke content naar je toe. Dat gaat je vast tijd besparen. Helaas is de werkelijkheid anders:

  • Je vindt het moeilijk om je verhaal onder woorden te brengen.
  • Je bent veel tijd kwijt aan het uitwerken van je teksten.
  • Je weet vaak niet waar je over moet schrijven.
  • Je ervaart het als een last om steeds weer nieuwe content te maken.
  • Je hebt het gevoel dat je content te weinig klanten oplevert.

Je voelt dat het je te veel tijd en energie kost, die je liever in je klanten en de groei van je onderneming steekt.

Hoi, mijn naam is Joris. Ik kan je o.a. helpen met:

Webteksten
Bloggen
E-mailcampagnes
Verkooppagina’s
Weggevers

Copy & content zonder manipulatie en nare verkooptrucs

Veel marketing is manipulatief en gebaseerd op angst. Dit geldt ook voor copy (marketingtekst). Zo wil je met je bedrijf niet overkomen! Je wilt juist positiviteit uitstralen en de wereld een stukje beter maken. Het laatste wat je wilt is mensen bang maken. 

Gelukkig hoef je niet voor dat soort marketing te kiezen. Je kunt je marketing ook op liefde, overvloed en positiviteit baseren. En je marketingteksten dus ook: love-based copywriting.

Met deze methode werf ik voor jou je ideale klanten.

Je ideale klanten

Klanten die je met angst werft, kiezen niet echt voor jou. Ze zijn snel ontevreden en moeilijk te motiveren. 

Liever trek je klanten aan die overtuigd zijn dat jij de beste oplossing voor hun probleem hebt. En dat jouw dienst of product ze verder helpt. Ze passen bij je, vertrouwen je en geven je energie.

Je overtuigt ze door te laten zien dat je ze begrijpt, wie je bent en wat je voor ze kunt betekenen. Ze voelen een klik, zijn hoopvol en kiezen daarom vanuit liefde voor jou. Veel betere klanten, toch?

De content die ik voor je schrijf is:

Makkelijk te lezen
Aantrekkelijk,
overtuigend en
informatief
Zoekmachine-
vriendelijk
Jouw missie is mijn missie

Ik run mijn onderneming al sinds de start vanuit het buitenland (op de foto zie je me aan ’t werk in Bali).

Ik weet hoe lastig het kan zijn om online klanten aan te trekken. En hoe belangrijk het is. Ik help je daarom graag meer klanten aan te trekken. Je ideale klanten.

Ik wil je helpen die klanten te bereiken en ze verleiden met onweerstaanbare content. En zo een match te maken tussen jou en je ideale klant, zodat jij je missie uit kan voeren en je klanten geweldige resultaten bereiken.

Daar wordt iedereen beter van. Jouw missie is mijn missie.

Ik garandeer je dat niemand zoals ik kan schrijven

Je lezers zullen genieten van je teksten en niet tijdens het lezen in slaap vallen…

Dankzij mijn universitaire achtergrond in literatuur en creative writing kan ik je helpen boeiende verhalen te vertellen.

Mijn rijke fantasie en creativiteit helpen me om out-of-the-box te denken en geweldige content te bedenken.

En met mijn kennis van online marketing help ik je jouw marketingdoelen te bereiken.

Maar het is vooral mijn ervaring in copywriting die de doorslag geeft en me de mogelijkheid geeft om:

  • Aantrekkelijke, waardevolle en creatieve teksten te schrijven, die klinken alsof je ze zelf hebt geschreven.
  • SEO toe te passen, zodat je hoog in Google komt en gevonden wordt.
  • De juiste woorden en formules te gebruiken om je ideale klanten te verleiden.
  • Teksten te schrijven die naadloos op je business en je ideale klanten aansluiten.
  • Succesvol samen te werken en ieder project van A tot Z te coördineren.
Tot slot:
  • Ik heb een groot inlevingsvermogen en veel verstand van psychologie. Ik verplaats me daarom makkelijk in je ideale klanten.
  • Ik verslind superveel self-help boeken. Onderwerpen als mindset, zelfontwikkeling & persoonlijk leiderschap spreken me enorm aan.
  • Naast het schrijven van content kan ik ook het design voor je uit handen nemen. Ik schakel daarvoor freelancers uit mijn netwerk in.

 

 

Begin hier

Een greep uit het werk dat Sterke Content maakte

Hieronder zie je een deel van mijn portfolio.