Copywriting

Freelance copywriter gezocht?

Kun je wel wat hulp gebruiken bij het verkopen van jouw producten of diensten? Wil je jouw bezoekers overtuigen, maar weet je niet hoe?

Verkopen is lastig. Op het internet is het ontzettend moeilijk om de aandacht van de juiste mensen te trekken. Jouw boodschap concurreert met talloze andere verhalen.

Als je jouw bezoekers niet weet te boeien, drukken ze op de ‘terug’ knop. En klikken bij Google’s zoekresultaten op een concurrent. Kans gemist.

Jammer, want je weet dat je als ondernemer iets waardevols te bieden hebt. Een product of dienst waarmee je iets toevoegt aan het leven van jouw klanten.

Als je bezoekers jouw aanbod net zo goed begrepen als jij, dan zouden ze wel voor jou kiezen, toch?

Helaas zijn jouw potentiële klanten ongeduldig. Bovendien vragen talloze andere prikkels om aandacht. Om succesvol te zijn, moet je jouw aanbod ijzersterk communiceren.

Eén enkele muisklik maakt een wereld van verschil. Klikken je bezoekers op dat kruisje rechtsboven? Of op jouw 'bestel nu' knop?

Gelukkig kun je die keuze beïnvloeden.

Als je wilt dat mensen jouw aanbod links laten liggen, gebruik dan slechte copy.

Als je wilt dat mensen jouw product of dienst aanschaffen, gebruik dan goede copy.

Schakel daarom een freelance copywriter in

De copy die je voor jouw marketingdoelen gebruikt, reflecteert jouw business. Goede copy drukt de professionaliteit en kwaliteit van jouw merk uit en beïnvloedt het beeld dat klanten van jouw bedrijf vormen.

Een eerste indruk maak je maar één keer. Zorg daarom voor uitstekende copy.

Goede copy:

  • bouwt aan het imago en de herkenbaarheid van je merk;
  • converteert bezoekers naar klanten;
  • verhoogt de toename van loyale klanten door te bevestigen dat jij de beste keuze bent;
  • verheldert de voordelen van het bestellen van jouw product of dienst;
  • onderscheidt je van jouw concurrenten.

Natuurlijk, het kost geld om een goede copywriter in te huren. Maar een verstandige ondernemer kijkt altijd naar wat zijn investeringen opleveren.

Slim geschreven copy betaalt zich qua resultaat meerdere malen terug.

Laat mij je helpen. Als freelance copywriter zorg ik voor content die het werk voor je doet.

Ga gericht te werk met een freelance copywriter

Je kunt een copywriter zien als jouw onzichtbare verkoper. Op het internet moeten jouw woorden verleiden.

Als je iemand wilt aansporen een bepaalde actie te ondernemen, moet je weten op welke ‘emotionele knoppen’ je moet drukken. En hoe je dat doet.

Ik help je de juiste woorden te kiezen. Woorden die jouw lezers overtuigen. Waarom ze een product of dienst moeten kopen. Waarom ze zich voor jouw nieuwsbrief in moeten schrijven. Waarom ze op jouw advertentie moeten klikken.

Geïnteresseerd in content die het werk voor je doet?

Neem contact met me op en vertel me over jouw wensen.